Dag 1 den riktiga jag♥

Hej ♥
Jag är en tjej som är 12 år och fyller 13 den 29 december.
På fritiden gillar jag att vara mid mina vänner, shoppa, dansa, gå på gymnastik och lyssna på musik.
Jag har mååånga fler intressen men orkar inte rabbla upp alla.
Jag går på gympa och har gjort det i snart 10 år jag kan inte säga att jag äger på det men jag är väll ok.
Jag lever för musik "it's my passion"! Jag älskar att sjunga till musik när jag hör det.
Jag älskar mina vänner mest! De gör min dag! Var och en är speciella för mig på sitt egna sätt!
Jag bor i en villa lite utan för sstockholm, mend min mamma, pappa och min 2 brorsor!
Dansa. Dansa har jag gjort i många många år kanske 7-8 år?
När jag var 9 månader flytade jag till sydafrika och bodde där i 4 år och sen när jag var ca 4 år flyttade jag till London och bodde där. Så jag har teknist sätt bara bott i Sverige i nästa 5 år.
Envis och har bra själv förtroende är nog så jag beskriver mig bäst, envis är jag
för att jag vill få det jag vill ha, men jag får inte alltid det.
Har bra självförtroende tycker jag att jag har för jag tror på det jag vill och försöker leva upp
till mina drömmar, och jag vågar säga vad jag tycker och tänker.
Jag har haft 4 andra bloggarmen inte varit så seriös med dem.
Men den här ska jag bli seriös med.
Det var nog allt för mig!
LOVE,
Anna ♥

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar Oh gör du? :-D vad rolit :-D

2010-12-20 @ 22:15:56
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0